fredag den 17. juni 2011

Kursusklar!

Endelig kom week-enden og dermed også "norsken" - altså Trine Bakke fra Lappe Makeriet og Wenche Wloff Hatling fra Northern Quilts. Helene Juul har arrangeret, at de to damer kommer til Hørning og holder kurser lørdag/søndag og jeg skal med!!! Skønt med en hel week-end i godt selskab med for mig både kendte og endnu ikke kendte quiltere, inspiration, latter, ny teknik, fællesspisning... og masser af lækkert stof. Og lige det med stoffet er så lidt kildent, for Trine er en repro-dame og på "dette skal du have med til kurset" sedlen, står der masser af repro-stof... striber, prikker, tern, nuancer... vævet og tykt... og jeg har nok 7 stykker repro stof.

Så jeg har i stedet pakket mig den lækreste (vildeste) kasse med alt det stof, jeg har brugt i Design Udfordring 2010, og tænker at sy mig en ellere flere blokke, der kan bruges i det projekt (læs den UFO)!

Det skal nok kunne give lidt spral i mit sytøj!

Og så et lille smugkig på ugens store quilteprojekt.


Maria

Ingen kommentarer: