søndag den 19. juni 2011

Broderusk...

Idag har stået i broderuskens tegn - altså stitchery. Jeg var sådan lidt overfyldt i mit hoved, så de første timer gik mest med hygge, snak, og så kastede jeg mig over lidt farvelade klatteri.

Mønsteret var egentlig med applikede jordbær og blade, men det kunne jeg ikke samle mig om, så...

Det skal (engang) blive til en lille sommerdug til mig selv(!!!).

Wenche Wolff Hatling fra Northern Quilt havde rigtig mange skønne modeller med - på både nye mønstre og de 6 fine eksklusive mønstre til os kursister. Jordbærdugen er et af dem. Mons tro de ikke bliver udgivet senere på året? Det kan jeg tænke mig!

Maria

2 kommentarer:

HEKSEN sagde ...

Håber på mønster. De er rigtig søde. Glæder mig til at se din sommerdug. Er selv vild med stoffer med jordbær.

Sparky sagde ...

Beautiful stitching...lovely piece of work my dear..