onsdag den 11. juli 2012

Kælen???


Miss May har aldrig været den helt store kælekat, og dette er faktisk første gang, siden hun blev neutraliseret i september 2011, hun har vendt bunden op for at blive nusset på maven og det rigtig længe. Hun kan godt finde på at "hente" mig, fordi vi skal ind på sengetæppet/dynen og nusse. Når hun har fået nusning nok, lægger hun sig simpelthen til at sove på mine hænder - så hyggeligt. Det er muligt at snige sig til en lille nusser andre steder i hytten, men aldrig om hun kommer til mig i sofaen/på skødet/på arm. Men kravle over skulderen og om på min ryg... hvorefter jeg naturligvis lægger mig på alle 4... ja, så lægger hun sig gladeligt tilrette og spinder!!! Og så er spørgsmålet: Hvem af os er mest skør???!!!

Maria

Nu på 2 pinex - 3 gange om dagen - og så kan jeg faktisk holde hovedet ovenvande!!!

3 kommentarer:

grymerspalet sagde ...

God bedring Maria.-- Sjovt nok har jeg lige lagt et billede på min blog af vores Sille, den ligger næsten som Miss May, og Sille elsker at blive nusset på maven.

Helle H sagde ...

Jamen dog, det er da træls at være syg. God bedring til dig.
Jeg tror du stiller der forkerte spørgsmål. Istedet skal du spørge hvem af jer - Miss May eller dig - der er bedst opdraget.....

Anonym sagde ...

Vil blot sige tak for en fin demo hos Helene i dag.
Hilsen Susanne M