lørdag den 18. april 2009

Parlez vous francais? NO!!!

Torsdag aften sent fik jeg en mail fra en fransk journalist studerende Jing, der spurgte om jeg ville deltage i en TV-dokumentar om patchwork i Danmark? Ja da, der er da ikke noget jeg hellere vil end tale om og vise patchwork frem!
I går mødtes vi så første gang og talte i 3 timer om patchwork. Om denne fantastiske hobby/passion/glæde som det er at sy mange forskellige former for patchwork. Jeg var glad, træt og havde sprukne læber, da jeg gik hjemad og havde 2-3 nye aftaler med Jing i kalenderen den næste uge. Nysgerrig??? Også jeg! Men måske jeg fortæller mere på et andet tidspunkt!

Maria

Yesterday I met with a franch journalismstud who are going to make a TV documentary about Patchwork (quilting) in Denmark. So nice and interesting!

8 kommentarer:

Anna sagde ...

Coolt!

Bedstes Patchwork sagde ...

Hold da op det lyder spændende....og du kommer på tv...hvor sejt...jeg kar kun set EN anden patchworker på tv før, og det var Kaffe Fasset, så du kommer i fint selskab...det bliver spændende at høre mere om. knus

ingedk sagde ...

Du milde hvor er det spændende.
Når du bliver træt af ham så send ham over til mig på Fyn,
så skal jeg vise ham " det vilde patchwork " :-)

Berit sagde ...

Nej hvor sejt, bliver det i dansk tv?? såmå vi have en tid omhvornår det er.
Knus
Berit

Gitte J sagde ...

Det bliver spændende og hører mere om.

Lenesquilt sagde ...

Det lyder rigtig spændende,glæder mig til at høre/se mere.
Knus Lene

Lilly sagde ...

How exciting! Keep us updated.

http://troldeognissemager.blogspot.com/ sagde ...

Lyder rigtig spændende....glæder mig til at høre mere.
Mange hilsner fra Gitte