mandag den 20. april 2009

Hugs!


Det er sjovt som jeg bare kan få en umådelig trang til at lave stitchery. Jeg simpelthen elsker den form for broderi! Heldigvis havde jeg lige dette skønne mønster fra Hugs´n Kisses liggende til en eller anden god lejlighed, som altså blev i går. Ikke at jeg lige ved hvad det skal bruges til, men det kommer nok.
Jeg har broderet med perle bommuld #8 og det fungerer rigtig godt. Det er jo noget tykkere end DMC, men jeg kan godt lide udtrykket og at garnet skifter farve undervejs.

Hvor er I bare søde mht. mit interview. Men, det er ikke til at vide hvad det ender ud med... det kan kun tiden vise. Jeg tager det som en oplevelse og en herlig én af slagsen.

Idag har jeg syet/skrevet "Mest for børn" til det næste nummer af "Kludemagasinet". Det bliver rigtig godt, syntes jeg, men I må vente til bladet kommer med at se hvad det handler om!

Sometimes I simply have to make som Stitchery! Luckily I had this lovely pattern from Hugs´n Kisses in my "stash" and I realy enjoyed doing this sitichery. I have no plans of the use of it, but one day I will know where to put it!

Maria

Ingen kommentarer: