lørdag den 11. april 2009

Julen varer lige til påske - eller er det omvendt?


Tænk at man kan være så heldig! 5 dejlige feriedage ved Løjt Kirkeby i fuld sol med familien. Hygge, spille, bade (i Aabenraa svømmehal), ture til vandet, indkøbstur til Tyskland, brændeovn... Vidunderligt!
Jeg fik naturligvis også syet lidt bla. de første 3 blokke fra Gail Pan free BOM. Den 4. blok var klar til download, da vi kom hjem, så den er også lavet. Det er bare så hyggeligt at sidde med og de enkelte blokke tager ikke lang tid at sy.


Nu har jeg lige skåret stof til en forårstaske, så jeg futter afsted til symaskinen!

3 kommentarer:

Anna sagde ...

Glad påsk! Härliga tyger du har valt till väskan, det ska bli kul att se hur den blir.

Berit sagde ...

Hejsa
Det ser godt ud det hele. Ja hvis jeg kan finde det, kommer jeg tirsdag.
Berit

Lilly sagde ...

Lovely job on the stitcheries! I like the fabric you have chosen to go with them. Have a wonderful day Maria!