onsdag den 5. oktober 2011

Den tid på året...

... hvor jeg skal rydde grundigt op i lapperiet. Jeg vil ikke igen igen belaste bloggen med billeder, der på det nydeligste udstiller min mangle på ordenssans/at jeg er for doven til at rydde op/bliver så inspireret, at jeg liiige må begynde på noget nyt... Mon der ikke er andre der kender det??? Det er jeg sikker på!

Julie vil som altid gerne hjælpe (med noget hun syntes er sjovt), så bunden er vendt i vejret på min lynlåskasse... 


Og om lidt er der atter styr på alle farverne - i hver deres pose. Skønt!

Maria

2 kommentarer:

Gitte Møldrup sagde ...

Sikke da en dejlig hjælp, bare hun ikke mister interessen på halv vejen....du har da en lidt stor lynlås-kasse...:o)

Lenesquilt sagde ...

Uha det der med en oprydning i stofferne, det er vi vist mange der kunne bruge. Heldigt for dig at du har en lille hjælper