torsdag den 13. oktober 2011

Nøøøj for en lammer!!!

Jeg var måske nok lidt "efter narcose kæphøj" i aftes og havde stadig lidt lokalbedøvelse i armen... i hvert fald var det knap så sjovt, da jeg vågnede kl 6 i morges. Jeg er sikker på, at de på hospitalet glemte at fortælle mig, at det sidste der skete på operationsstuen var, at de lod et par elefanter damse rumba på min overarm!!!
Billede lånt fra google
Så sytøj... det kommer nok til at hvile lidt endnu. Men pyt med det, jeg kan jo altid underholde med... Det arsenal af puder jeg skal stables op med, når jeg skal hvile/Mængden af piller jeg skal indtage/De vældig mærkværdige (klamme, ubehagelige, ulækre og urovækkende) lyde der kommer fra mit skulder led/Den skønne bivirkning som Mrs Morfin giver... forstoppelse... nå måske meget godt, jeg skal alligevel ikke rigtig nå helt derom/Min utrolig flotte dagen derpå frisure...   find selv på flere...

Tror jeg nu vil flytte utallige puder ud på altanen, finde nogle let slatne ostemadder som min søde mor lavede til mig i aftes (TAK mor!!!), et glad cola og en flaske koldt vand, to telefoner, min nye bog, mp3 afspiller med skønne bøger i, nye fryseposer i min koldskulder forbinding og super optimist som jeg jo er... et lille bitte sytøj...

Måske jeg skal printe listen ud, så jeg ikke glemmer noget. Det tager jo sådan cirke en lille evighed at få mig anrettet og derefter oprettet fra solvognen igen!

Maria

PS: Humøret er godt - alt er som det skal være!

6 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Jeg syntes jo nok også at du lød lidt kæk i går med hensyn til din arm, men du har jo nok været godt dopet, jeg har nemlig en veninde der er opereret nogle gange i hendes skuldre og hun havde det ikke speciel godt den første dag efter, men du finder jo nok selv ud af hvad du kan og hvad du ikke kan, så må du jo lade sytøjet hvile til du kan sy igen ;o) fortsat god bedring.

Anonym sagde ...

rigtig god bedring Maria, det er da godt du stadig kan skrive lidt nyheder Ane

Kari sagde ...

Hej Maria. Godt du stadig er ved godt humør trods dine smerter. Dejligt at høre at operationen er gået godt.
God bedring.

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Søde Maria, jeg havde det lige præcis som dig, da jeg blev opereret i skulderen for et par år siden. Vældig kæphøj om aftenen, doopet af diverse ting og sager. Knap så godt var det næste morgen. Det tager lidt tid; men så kommer det også stille og roligt.
Fortsat god bedring.
Knus
Anne-Mette

Lone's Andet Univers sagde ...

Hej Maria

Håber ikke det er en frossen skulder du har haft - den har tendens til at vende tilbage mange gange, når man først har fået den "revet" løs 1ste gang. Taler af erfaring her... 4 gange med operation til mig for en "frossen" skulder og ja!! Såmænd sidder den fast igen igen, og der er IKKE mere at gøre ved den - Håber du kommer dig og IKKE får den til at sidde fast igen. det er et rent helvede jo flrere gange de skal rive den løs, og jo mere ondt gør det og jo flere mærkelige svup og blurp og knirke lyde kan der komme fra den.... Godt du kan sy på et lille bitte sytøj..
Knuz fra Hobro Og Lone

Yvonne Nielsen sagde ...

God bedring med armen.

En glad cola - er der rom i Maria :)

Knus Yvonne