tirsdag den 11. oktober 2011

At være på forkant...

... ligger ellers ikke så meget til mig, men det kan dog ske, hvilket det gjorde idag! Om en 5 ugers tid skal jeg på kursus og nu er alt stoffet skåret. Hele herligheden er puttet ned i en kasse og ligger  klar til lige at tage under armen!


For snart ½ år siden fik jeg den - syntes jeg selv - geniale idé, at købe enkelte stoffer i hele ruller. Faktisk fik jeg tanken, da jeg gentagne gange havde købt 2 m af det samme stof, men alligevel gang på gang manglede ½ m til et aktuelt projekt. Så var løsningen jo ret lige til! Det er så skønt at kunne gå i depotskabet og hente lærred i rigtig god kvalitet i sort, hvid og "vanilla" til et nyt projekt.


Maria

1 kommentar:

Bedstes Patchwork sagde ...

Ja, super når man er lidt forud. Hvis det er en stor Dalia du skal lave, bliver den helt vild flot i de farver du har valgt. Det bliver spændende ar følge det projekt.