søndag den 16. oktober 2011

Stegt morfineret sild!!!

Ja, det er altså mig... eller det var det i hvert fald i eftermiddag. Hold fast hvor er det skønt med al den sol, jeg kaster mig naturligvis ud i efterårs-solbadningens-kunst med stor iver!

Morfineringen... jo altså, jeg er sådan en "slow metabolizers" (nedbryder medicin yderst langsomt) så jeg har igen idag haft stof glæde af den omgang Mrs Morfin jeg indtog, inden jeg gik i seng fredag aften (altså næsten 2 døgn siden). Men nu tror jeg det letter og svimmelheden aftager - det er desværre kun den der virker længe, ikke den smertestillende effekt...

Men jeg kan da heldigvis godt sy trods svimmelhed...


Et par julehjerter tegnet af Abyquilt for et par år siden. Efter min fantastiske oprydning, dukkede de op og kaldte simpelthen på at blive syet! Men jeg tror nok lige de skal have en omgang vand mere, så resten af det blå forsvinder!!! Hvad de skal bruges til... Tja??? 

Og så et lille "fru zippe" broderi "colourful cobblestones". Jeg var lige en lille tur forbi Broderi Modern i fredags... og kan kun gentage... Prøv det - prøv det - prøv det!!! Fantastisk butik - prima betjening!!! Jeg ved at butikken fører stort set alle "fru zippe" designs, så hvis du ikke kan finde dem i web-shoppen, så bare ring eller skriv.
Og så bare lidt "blær" med tanke på en kær syveninde... Jeg kan også godt!

Maria

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Godt at se du er ved at være kørende igen :-)

Lis sagde ...

Dejligt, at det kører for dig igen.

Kh. Lis