torsdag den 29. oktober 2009

Pusletaske



For et par måneder siden spurgte min gode veninde Anita, om jeg ville sy en pusletaske i "fold ud" system til hendes lille datter. Selvfølgelig ville jeg det. Men den var lidt længe undervejs og er først blevet afleveret nu. Jeg havde 4 kriterier: 1. den skulle være "voksenpæn" udenpå, 2. den skulle være babynuser indene, 3. der skulle være noget aftørreligt på puslepladsen, 4. det hele skulle kunne smides i vaskemaskinen. Jeg syntes det lykkedes ret godt med lidt fiksfakserier undervejs, men så´n nogen bruger jeg jo altid!



Simpelt lukkesystem med carabinhager i begge sider.

Når disse bliver åbnet, kan tasken lukkes op...



...og foldes ud!



Stitcherierne er lidt svære at se her, men kan ses tættere på her!

Maria

4 kommentarer:

Anna sagde ...

Så jättefin! Jag sydde faktiskt en skötväska när sonen var bebis men vi använde den inte särskilt mycket. Undrar just om jag har någon bild på den?

Anja - Kagegalleriet sagde ...

Arh men altså - den er da bare helt fantastisk.

Opgave udført til UG med kryds og slange.

Karinas Blog sagde ...

woooow, hvor er den flot. Måske man sku få en beb's mere...oooOOOOooo...(not)

ingedk sagde ...

Du er fantastisk dygtig både til at designe og til at sy, det er en flot flot taske