lørdag den 10. oktober 2009

Hold da op hvor er jeg s.... go!

Ja, nu er der jo kun mig selv til at sige det, men så gør jeg det også gerne!
For en måneds tid siden ville jeg gerne lægge mit mønster "Glas med fruge og grønt" ud til fri download, men kunne ikke lige hitte helt ud af det. Lavede så en nødløsning, men det var jo en nødløsning!

Nu har jeg så tænkt og tænkt over, hvordan jeg mon kunne gøre det og kom så på, at jeg jo havde set en anden gøre det over Scribd. Tja, hvad er scribd så? Jo altså et sted, hvor man kan hhv. uploade og downloade dokumenter i pdf format. Man skal oprette sig som bruger (gratis) og så virker det altså bare.

Så nu ligger mit mønster her!

Maria

Jeg har lige fundet en skøn lille nissefyr, som man kan vinde. Hvis du vil være med så se her.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Maria
Jeg vil nu godt gi dig ret -du er faktisk go. Synes ikke det er længe siden du mente, at du slet ikke havde begreb om computere, og jeg vidste mere end du. Det er der ligesom vendt om på.
Men det er jo dejligt, at jeg nu kan ringe og spørge til råds.
Kærlig hilsen
mor

Lenesquilt sagde ...

Jaman Maria du er sk... god. Skønt at man altid kan ringe/skrive til dig og få hjælp. Mange tak for det.

Knus Lene