mandag den 14. september 2009

Stitchery og BOM

Så er stitcherierne til pusletasken klar. De er fra en af mine "Træf" bøger og jeg er bare vild med dem!

Nu har jeg gjort klar til at tage en tørn med BOM´s fra august og september. Overvejer meget, om jeg overhovedet "må" begynde på nogen BOM næste år, men gør det jo alligevel, hvis der er en jeg er vild med. Har allerede et godt øje til en der starter her i efteråret engang...

Det var min oprindelige plan, at det skulle flying geese mellem disse stitcherier, men efter at have set originalen færdig, tror jeg, at jeg vil sy dem på sammen måde. Sød og enkel.

Jeg kom noget sent i gang med Shabby Rose
og på en lidt bagvendt måde. På de første blokke startede jeg med stitcherierne og har først lavet de små applikationer klar idag. Så der skal lige nogle knaphulssting til - både på de første blokke og på resten som jo bare mangler det hele.


Sidst men ikke mindst er der lige A Tisket A Tasket. Jeg har fået tegnet skabeloner på frysepapir men mangler stadig at vælge stoffer... Men nu er det frokosttid og så en lille stund i solen!


Maria

6 kommentarer:

Helle sagde ...

Nu er jeg nysgerrig, Maria. Hvad er det for en BOM der starter til efteråret?
Jeg skal heller ikke på nogen BOM til næste år, andet end at de flotte skal gemmes til bedre tider. Jeg skal have syet min Breast of friends BOM - en pragtfuld stitchery og applikation fra australien.

Helle sagde ...

Hej Maria. Tak for din hilsen på min blog. Breast of friends får i det australske Homespun og man kan tegne abonnement på det gennem Manor House Magazine i England http://www.manorhousemagazines.co.uk/page_1226347611656.html
Det er billigt hos dem - det koster kun ca 600 kr for 1 års abb. (12 blade).

Karina sagde ...

Woow, hvor er du hurtig. Glæder mig vildt til du begynder at smitte af....er vild med dine Shabby Rose blokke. Knus

Anonym sagde ...

Jeg synes jeg har meget igang, men det er jo ingenting i forhold til dig. Mine planer er ikke kommet ud på stof endnu. Det er nogle fine ting du får lavet :-)

Bedstes Patchwork sagde ...

De er bare helt vildt nuser de broderier du har lavet, og også de andre ting du er i gang med, jeg har også besluttet ingen Bom næste år, i denne sæson ingen kurser og indtil nu har jeg kunnet holde det, men nu må vi se ;-)

http://troldeognissemager.blogspot.com/ sagde ...

Hej Maria
Hvor er de bare "nice" dine stitchery, jeg er også vildt imponeret over alt det du kan nå. Jeg syntes slet ikke jeg har tid til noget for tiden, så jeg glæder mig til der er 48 timer i et døgn.
Mange hilsner og ha´ en rigtig god dag.
Gitte C.