lørdag den 24. oktober 2009

Stille dage...

... i hvert fald her på bloggen! Jeg syr og syr, men det hele er hemmeligt... og hvad er det så for nogle hemmeligheder? Jo altså:

Jeg har gang i nogle skønne julesager, som er modeller til Helene Juul!

Jeg har både "Stitching Angel Swap" og "Holiday Quilt Swap" der skal syes færdig og sendes inden for hhv. én og tre uger.



Her ses noget af stoffet til "Stitching Angel Swap" - ikke lige de farver jeg arbejder mest i, men der er altid herligt at blive udfordret!

Og så er der jo KarMa Quilt! Og hvad er så det? Jo, det er Karina og jeg der, da jeg var en tur i Assens for nogle uger siden, tydeligt kunne mærke, at vi da vare nød til at lege helt vildt (og meget) sammen, og derudaf kom KarMa Quilt.
Vores første "projekt" er en BOM der hedder "Harmoni. Den kommer til at ligge på KarMa Quilt til gratis download fra midt i november.
Når den allerede nu kan ses på enkelte blog´s, er det fordi Karina og jeg besluttede, at vi ville tilbyde medlemmerne af vores foreninger, at de kunne købe færdigtrykt pap til kostpris, for (deres) nemheds skyld...
I andre må vente lidt endnu...

Og se er der jo lige lapperiet! Det tager form - efter endnu en tur i IKEA*- så nu.... det var noget med billeder ik´? *hvor jeg fik alt og lidt til!

God lørdag Maria

1 kommentar:

Kari sagde ...

Jeg glæder mig til at hemmelighederne bliver offentliggjort. Og ja, du har ret, det er bestemt ikke traditionelle julestoffer, men flotte alligevel.