lørdag den 3. oktober 2009

Fyn tur-retur

Hold fast, jeg sidder her med hovedet under armen for ikke at tabe det af bare træthed. Men sådan er det jo at komme til det store "udland" - altså helt ned til Karina i Assens. Igår fredag drog jeg afsted med symaskine, mange meter stof og rene trusser og det er lige før trusserne blev det eneste der kom op af taskerne... Nej pjat, lidt fik vi da syet, men det var også kun lidt!

Vi havde selvfølgelig lagt store planer om hvad vi skulle sy og startede med en "teknik-udveksling".


Jeg syede en "Quilt as you go" dims og Karina en lille taske i ægkanter.

Efter endt syning gik resten af aftenen, en del af natten og hele dagen idag med hemmelige planer. Da det jo er hemmeligt, kan jeg ikke afsløre hvad det er, men kan dog fortælle at KarMa Quilt har set dagens lys og det kommer ikke til at gå stille for sig, så glæd Jer!!! 
Nu er det som altid krimitid - gad vide om jeg kan holde mig vågen?                     
Maria

4 kommentarer:

Karinas Blog sagde ...

JEG GLÆDER MIG !! Og jubler stadig af fryd.....Knus til dig søde. Og hils familien og sig tak for lån :-)

Lenesquilt sagde ...

Ja det bliver da lidt spændende at se hvad i finder på.

Helle sagde ...

Hvor spændende! Glæder mig også til at se hvad I finder ud af :-)

Gitte J sagde ...

Det må jeg nok sige - jeg er nysgerrig! Nu skal det ikke vare for længe inden i viser hvad i pønser på :-)