søndag den 2. august 2009

Søndagstur til Vejerslev.

Altså, idag skulle jeg en smuttur til "Hannes" i Vejerslev fordi jeg manglede to (og kun to!!!) ting: Fast-to-fuse og noget meleret stof. Jeg havde ikke mere end 30 min til at handle -og nå ja en hel masse hyggesnak - , men det brude jo være noget problem med kun to indkøb!

Som det nu tydeligt ses, kunne jeg faktisk købe meget mere end to ting på 30 min...

Fast-to-Fuse og lidt lækre småtterier.


Meleret stof til en "Stitchery mappe" mere - men med andet broderi på. For at få godt styr på DMC farverne, farvelægger jeg ofte mønsteret. Så får jeg gerne broderet alt med samme farve på én gang. Det mønstrede stof var bare med til at matche det nye...

En enkelt FQ af dette skønne stof, der sammen med mine bitte små 6 kanter (1/4 inch -0,6cm sidelængde) skal blive til en "papsyningsmappe", så det altid ligger klar, parat, start...SY! Æsken er fra et andet dejligt besøg hos Hanne.


Lidt diverse stoffer - er det gule ikke bare fantastisk klar i farven?!


Og sidst med ikke mindst mellemfoer og bagside til min "One-a day" quilt.

Jeg er heldigvis ikke begyndt at pakke sysager med endnu... det bliver først lige inden køkkensagerne. Jeg har allerede måtte finde kasserne med patchworkbøger/blade flere gange, fordi jeg lige skulle bruge noget...

Maria

2 kommentarer:

Berit sagde ...

Åh åh !! det ser da heller ikke værst ud,hva`:)
Knus

"HANNES" sagde ...

Hej Maria.

Ja det var hyggeligt lige at hilse "rigtig " på dig og ikke "bare" via bloggen.
Held og lykke med de "to" ting, du købte.....