søndag den 9. august 2009

Lige lidt ekstra!

Idag var det så, jeg skulle bruge min værtindegave til vores Bedste og den blev da også færdig... sådan da... Jo altså, først var det planen at lave en stitchery mappe, men så kom jeg på, at jeg da også lige kunne sy en posetaske der passede til. Mappen blev færdig, men der manglede lige lidt her og der på posen... Men inden en vidunderlig frokost var nydt, det var spillet Kroket med ungerne og den varme chokolade med boller, lagkage og kagemand var sat til livs, var jeg færdig med det hele!

Nu er det sådan at Bedste har syet patchwork i mere end 15 år, men det med tasker er ikke lige hende, så derfor turde jeg godt vove mig ud i det. Og det forlyder i hvert fald, at hun glæder sig til at svinge lidt med sættet, når hun onsdag skal mødes med sine "ugentlige" sydamer.





Og se lige der - en lomme med lynlås!!!!!

Er der noget bedre end at give en hjemmelavet gave? Specielt når modtageren bliver glad for den?

Maria

Jeg sneg mig til at tage en bunke billeder af Bedstes ophængte patchwork. De kommer søndag - glæd Jer!

6 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Hvor er det altså bare et fantastisk flot sæt du har syet til din Bedste, jeg kan godt forstå hun glæder sig til at lufte det foran sine sydamer.
Det bliver også spændende at se Bedstes patchworkting-
knus

Anonym sagde ...

Du er bare dygtig - det er nogle dejlige gaver, du har syet i smukke farver - og du er hurtig. I dag vil jeg sy et stort kort til vor yngste datters 30-års fødselsdag på onsdag. Når kortet er færdigt, kommer det på min blog.

Anna sagde ...

Vilken fin present, det vore drömmen att få en sådan!

Berit sagde ...

Det er da et rigtigflot sæt du har lavet.

Lenesquilt sagde ...

Flotte gaver du har lavet der (også).
Ses tirsdag

Skjold sagde ...

Super flot.
Det er nogle lækre broderier du laver