mandag den 17. august 2009

Kan nogen mon finde..........???

Sådan ser 90 flyttekasser ud, når de er stakket godt. Heldigvis er de flyttet nu med fantastisk hjælp af venner, familie og flyttefolk!

Vi har stadig kasser til op over begge øren, men nu er vi hvor vi skal være og så må det komme hen af vejen.
Syværelset - nu døbt "Lapperiet" - er blevet fyldt op med de mærkeligste sager...

Køleskab og fryser, for det gulv der skulle være færdigt i sidste uge bliver først lagt i dag og i morgen...


Der er også mange kasser fyldt med alle mine skønne sysager, bøger, blade, stoffer, dingenoter...

Og i dag er mit uundværlige sybord blevet samlet, så måske jeg sniger mig til at finde maskinen frem i morgen og sy et par sting! Bare lige en halv time...

Hullet midt i pladen er en præcis udskæring til symaskine med stort sybord. Så er der rigtig god plads til sytøjet (i hvert fald til jeg igen får fyldt pladen med alt muligt mere eller mindre relevant) og symaskinen kommer ned i en god højde.

Maria

3 kommentarer:

Berit sagde ...

Uha! hvor jeg husker det, fra da vi flyttede for 5 år siden. Så god arbejdslyst.

Bedstes Patchwork sagde ...

Hold da op du har noget at se til med alle de kasser du skal have pakket ud, men lidt hver dag bliver jo hurtigt til noget. Knus

Gitte J sagde ...

Ja, 90 kasser er meget, men der er nok nogen der aldrig bliver pakket ud :-) Jeg siger god fornøjelse. Ellers et smart bord du har dig.