fredag den 28. august 2009

Utålmodigheden selv!

Så er Toyotaen pakket og klar til kursus, de vigtigste sager fundet frem - kameraet mangler men det har jeg jo i hånden - og tiden kan nu kun gå for langsomt. Jeg er bare vild med Træf. I år har jeg hele tre aftaler, jeg der ellers plejer at nusse rundt hele dagen mad mig selv. Først skal jeg mødes med Anja fra Kagegalleriet. Der er noget med nogle dækkeservietter hun så frygtelig gerne vil sy... Frokosten skal jeg nyde i selskab med Pia og sidst men ikke mindst skal jeg mødes med Anna fra Sverige. Det glæder jeg mig bare rigtig meget til! Mon jeg også får tid til at shoppe lidt???

Hvad skal jeg få ventetiden til at gå med?

Tror jeg vil gå på jagt efter med grønne perlebomuld, jeg har brugt her i Shabby Rose BOM. Den løb fra mig forleden dag og siden har jeg ikke set den...

Maria

Ingen kommentarer: