søndag den 30. august 2009

Skøøøønt Træf!

Og en meget træt mig idag... Hovedet er fyldt med indtryk, pungen mere end tom, kameraet lige tømt for masser af billeder og spisebordet overdænget med lækkert kræs!
Puha sikke en lørdag!

Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal starte og dog, det må blive her:

Ser der ikke bare delikat ud?! Det er Anja fra Kagegalleriet der har sat lige lækkert op hos Helene Juul Design. Det kan da ikke andet end at få tænderne til at løbe i vand.

Jeg fik også hilst på Anja, men stof til dækkeservietter fik vi nu ikke snakket om. Det kan der heldigvis rådes bod på.

Hos Hannes fik jeg hængt mit lille køkkenophæng op. Jeg har lavet et gratis mønster, Hanne kunne give til interesserede kunder og så kunne de jo også lige købe en pakke med stofstykker til, hvis de havde lyst...



Workshoppen - superspændende, men ingen billeder nu...

Så var det tid til dejlig frokost med Pia og Lene og turboshopping... Det var mest dibidutter, dingenoter og stitcherybøger der fristede mig, men det kan man (eller i hvertfald jeg) jo aldrig på nok af!


Det skal nok komme flere dejlige billeder af grej og fra udstillingen senere...

Endelig fik jeg også mødt min blogkompis Anna "live". Det var bare så dejligt at få sat ansigt på en herlig og dygtig pige, jeg har meget sjov med her på nettet! Anna havde en lille lækker stofpakke med til mig.
Hvad det skal bruges til... noget lækkert Anna!

Da jeg satte mig i bilen for at vende næsen hjemad, var jeg absolut overstadig. Dejlig dag, set mange skønne mennesker, quilts, stande..., men jeg tror faktisk (nej det ved jeg) at den vildeste oplevelse var at møde Karina.

Historien er sådan:
Jeg er på vej rundt på udstillingen og da jeg kommer til "Julies Quilt", bliver jeg lidt nysgerrig over, hvad dem der står det mon siger om den... (Tænk nu hvis de sagde noget pænt... ja forfængeligheden selv...) En af pigerne og jeg falder i snak og inden for fem minutter får vi byttet mail og mobilnr., for der er bare en kemi der svinger ud over det sædvanlige. Vi ender med at sidde ved siden af hinanden til DPF generalforsamling og det er bare den mest forunderlige oplevelse. Ok, vi snakkede nok mere end rimeligt var, men hvad kan man gøre...
Så jeg drog fra Træf med en ny PW-veninde. Glæder mig bare sådan til vi skal ses og monstersy sammen!!!

Nu tid til lidt flimmer... gaaaab...

Maria

7 kommentarer:

Karina sagde ...

Hej Maria.
Jeg kan kun sige at vi deler den vildeste oplevelse fra træffet. Tror aldrig jeg har mødt nogen hvor kemien bare swingede omgående. Og aldrig er en generalforsamling hurtigere blevet omdannet til fælles systue....hi hi. Ved ikke om du nåede at høre hvad jeg sagde om dit tæppe, men det var MEGET pænt. ;-)
Glæder mig til vi skal ses. Pas på dig og dine.

Anonym sagde ...

Hej Maria. Dit tæppe sangde lige "bang", da jeg så det - elsker disse farver - og jeg tog et billede af det til min samling. Flot arbejde. Aftenknus fra Kirsten.

Berit sagde ...

Ja, du har ret, det var et super træf. Kan se du har også gode sager med hjem.
Tæppet var super, og jeg hørte det fik mange søde kommentarer med på vejen.
Knus

Lenesquilt sagde ...

Hej.
Det kan godt være at dig og Anja ikke fik set på stoffer, men det gjorde Anja og jeg, så bare rolig der er købt ind. Og stofferne er kommet med til Jylland, så dem glemmer Anja ikke. Dine tæpper er også kommet med hjem, så alt skulle gerne være i orden.
Knus

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Hej Maria.
Sikke en masse spændende grej du har hjembragt fra træffet.
Julies quilt fik jeg set på træffet (Helene pegede den ud for mig). Hold op hver er det en skøn tøsequilt!
Mange hilsner
Anne-Mette

"HANNES" sagde ...

hej Maria.

Tak for det meget fine mønster, med masser af sunde stoffer, så stor en succes at jeg ikke har mere stof....
Og du har mødt Karina, hun er en super sød pige.

Vi snakkes ved

Lenesquilt sagde ...

Ja jeg har stoffet, men ikke mønsteret, men det kan vel fåes et sted.
Knus