søndag den 11. januar 2009

Siggy 2008

Engang i sommeren 2008 meldte jeg mig til en Siggy swap. Det er en "uendelig" swap hvor quiltere fra det meste af verden udveksler en signaturblok. Vi får 4 x om året en ny liste tilsendt med flere hundrede deltagere og så kan man sende en siggy til lige den/dem man har lyst til og får så en tilbage igen. Her ses min indkomne høst af siggy´er:
Det er blevet til 14 i alt, og jeg må jo nok indrømme, at jeg ikke ligefrem har været flittig på dette punkt. Ikke at jeg har undladt at sende en siggy tilbage (eller i hvert fald gør det i morgen - kuverter pakket), men jeg har ikke sendt nogen selv først.
Meen, nu skal jeg jo også prøve at være bare lidt realistisk, så jeg har syet mig en lille bunke siggy´er der nu ligger klar til at blive sendt afsted, når det atter kommer siggypost til mig.
Som I kan se på billedet, er det noget at en broget forsamling blokke. Jeg har set den mest fantastiske scrappy quilt med siggy´er og det er mit mål. Det kommer til at tage tid med min effektivitet - eller mangel på samme - men det er ok!

Maria

Ingen kommentarer: