lørdag den 17. januar 2009

Noas Ark

Jeg har det med at lave fine aftaler med mig selv, som jeg så alligevel ikke helt kan overholde. For eksempel har jeg besluttet, at jeg ikke må begynde på en ny free BOM for 2009, før jeg har Noas Ark færdig. Den sidste blok kommer i februar, så der er jo alligevel noget tid til! Men i aftes så jeg pludselig mig selv finde stof til to nye BOM - og så måtte Noa lige frem.

De færdige blokke mangler kanter, men jeg er stadig ikke sikker på om jeg skal blande farverne som på Lynette Andersons eller om jeg skal lave rammen om det enkelte billede i samme stof...

Det er nogle små blokke og der skal stikkets med små sting, men det er super hyggeligt at sidde med.

All I need now is the final stitchery - oh I can hardly wait! I simply love these tiny blocks. It is a pleasure to join this BOM.

Maria

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dina Noah-block är jättesöta! Jag har precis börjat rita upp mina på tyg, det ska bli kul att sy dem.

Maria Harrits sagde ...

Ja, de er bare så søde. Glæder mig til at se dine!

Bedstes Patchwork sagde ...

Hvor er de blevet søde dine broderier med Noas Ark, spændt på at se det videre forløb.
Jeg har downloded dem, men ved ikke om jeg får dem lavet, men søde er de nu. knus

"HANNES" sagde ...

Hej Maria.

Det var rigtig hyggeligt at hilse på dig igen igår.
Husk lige det lovede link.

På forhånd tak
Hilsen Hanne