tirsdag den 13. januar 2009

En kop kaffe og en glorie

Min mand er altså ikke den store computerbruger og ind imellem syntes ham vist at jeg er lidt underlig med al min blogging mig her og blogging mig der... Men han kan godt se at det er sjovt, at man kan få kontakt med nye mennesker og han syntes nu alligevel at det var fedt at jeg fik en award. I aftes skulle han jo så se den og kommentaren var: "Du har fået en kop kaffe!" Ja, tak for kaffe siger jeg bare!

Heldigvis har jeg også fået en glorie at pudse i dag! I vores familie har det altid heddet sig, at når man har gjort noget - der gerne skulle have været gjort noget tidligere ex. pudse vinduer - kan man pudse sin glorie. Og uha, hvor kan jeg pudse, for i dag har jeg ryddet op og gjort rent i vores kombinerede kontor/soveværelse, som jo også er mit syværksted! Her gror min kreativitet i "lårfede stråler" med det gør rodet og støvet jo desværre også - og da jeg hellere vil sy en rydde op så... ja, det kan du selv tænke dig til! Her er ikke meget plads men til gengæld er der mange ting og dejligt meget stof - og nu også gulvplads!!! Nu pudser jeg så!!!

Faktisk kom der også en pakke til mig med pakkepost i går - altså pakke hele to gange på en dag. Det er da skønt! Denne lille sag kan spille netlydbøger med begrænset brug (DRM10 - det vil sige at efter 30 dage bliver bogen deaktiveret) hvilket er en nødvendighed for at kunne hører bibliotekets download bøger på den. Men det kan jeg så nu!



Maria

2 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

hej Maria.

fortæl lige noget mere om denne flotte pink sag!!!

Lenesquilt sagde ...

Ja det vil jeg også gerne have, hvor har du købt den, og ikke mindst hvad koster den?