mandag den 12. januar 2009

One Lovely Blog Award

Uha, hvor blev jeg glad, da jeg opdagede, at jeg har fået en award/udmærkelse. Jeg har fået den af Anna.


Anna har jeg mødt her i blogland i sidste uge, da jeg på min tur gennem listen over deltagere i "One Project a month Challange" faldt over hendes blog. Tilfældet var, at hun lige havde købt noget stof, som jeg har syet en quilt af, og så gik det nærmest af sig selv! På "One Project a month Challange" bloggen er der en liste så lang med quilteblogs og selv om du ikke deltager, kan du sagtens tage en tur ud i blogland og blive inspireret!

En award skal jo gives videre og jeg har valgt at give den videre til disse 3 blogs, da jeg finder glæde og inspiration, når jeg læser dem!

Pia´s Place
crazy mom quilts
Don´t look now!

Today I recived my first award - LOL! I pass it on to 3 blogs which inspires me.

Maria

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Tusind, tusind tak. Det er jeg meget beæret over. Hvis jeg kunne fik du den tilbage igen, men jeg må hellere sende den videre i verden. Knus

Simone de Klerk sagde ...

I enjoyed travelling through your blog! You have some very pretty and bright projects!

Amanda Jean sagde ...

thank you so much, maria!!!