lørdag den 1. juni 2013

Ny bog

Hos min svigermor står denne Broderi Bibel af Betty Barnden på dansk. Jeg har kigget i den et utal af gange og sidst jeg gjorde det, tænkte jeg, at nu måtte jeg også have et eksemplar. Det endte med at blive på engelsk, da den kunne købes for omkring kr. 120 på Amazon og det er langt billigere end en dansk udgave (hvis den altså overhovedet kan købes). Svigerinden skulle også have et eksemplar, så derfor er der to på billedet. Nu er det tid til at drømme lidt om alt det jeg kunne brodere... hvis jeg virkelig ville!

Maria

2 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Drømme har man lov til, alt det man vil, Maria. Jeg elsker også at drømme om broderier.

Lone's Andet Univers sagde ...

Hej Maria
Jeg har købt min på dansk i Tiger butikken til 50 kr - De har den nogegange hjemme på lager og det er da vildt billigt for den
Og den findes altså i de fleste boghandler rundt omkring men til hvilken pris har jeg ikke nogen anelse om - MEN!!!! den er super god at studere i, og blive inspireret af

God arbejdslyst

Lone