fredag den 14. juni 2013

Linje efter linje...

Jeg har mærket rigtig meget op på Elisabeth's (non-blogger) quilt, og da ret mange af stofferne er mørkeblå kunne jeg ikke "nøjes" med de blå penne. Så det er blevet til en kombi mellem den vandopløselige og det hvide keramiske kridt i sewline pennen.
Jeg har måtte jonglere noget med pennene, for der skulle skiftes rigtig tit.
Men pyt - det virker. Jeg tegner slet ikke alle streger op, men bare en enkelt hele vejen rundt, så jeg har noget at styre efter. Så sætter jeg den der pinddims (til at holde linjeafstand) på trykfoden og så quilter jeg derudaf med 3/4 inch mellem linjerne... altså lige om lidt!
Maria

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det er dejligt at vide, at når du er nået hertil så begynder legen for alvor - og du kan li´ det!!
God arbejdslyst
mor