tirsdag den 6. november 2012

Uhmmm date...

Efter en hel formiddag med kriller i maven begav jeg mig over middag mod min date - og jeg blev ikke skuffet, slet ikke. Stor, smuk, masser af muskler, nem at kommunikere med og yderst stabil! Hvad mere kan man ønske sig?

Nu kunne det jo ikke blive ved snak det hele, jeg måtte også pille lidt...

Jeg valgte at bruge en forholdsvis tyk tråd, og efter en del justering gik det rigtig fint med trådspændingen.
Måtte også lige teste en Valdani tråd og selv den tror jeg, at maskinen kan indstilles til at quilte med. Disse tråde er utrolig flotte i farvespillet, men svære at arbejde med i fri hånd... håb forude???
 Og så en lille test i at sy stof sammen, quilte med overtransportør og sådan. 
Fantastisk mulighed for at bruge nogle skønne stoffer til noget anvendeligt - og så trængte jeg virkelig til en ny lækker sag! Læg specielt mærke til den lææææækre zigzag lidse; lime og fed!
Skal vi så ses igen? Tjooo, først skal jeg lige gøre mit forhold til Brother færdigt (samle alle stumperne sammen) og så fredag... flytter min date ind her hos mig i stedet for... og vi (altså jeg) glæder os!!!

Maria

4 kommentarer:

Birgits Puslerier sagde ...

Man må da sige at det er en fantastisk date - alt ser jo helt godt ud for din fremtid. Held og lykke med den :o)

Gitte Møldrup sagde ...

Det var en hurtig beslutning, håber forholdet holder, det er jo ikke altid nemt at få sin eks. igen !!!

kroghkunst sagde ...

Til lykke med den nye "date".
Jeg nåede kun lige at se lidt af det, du sad og legede med i går, men det så virkelig flot ud.
Held og Lykke med det nye forhold
Hilsen
Lone

Abby and Stephanie sagde ...

What an adorable zippy pouch. I've been scrolling through your recent posts and your machine quilting is amazing.