søndag den 4. november 2012

Hele 12...

I dag har vi holdt 12 års fødselsdag for Julie. En stor dag for både datter og mor. Vi startede med brunch med det hele (æg/bacon/pølser og de amerikanske pandekager er endnu ikke kommet på bordet)...
... og sluttede af med en lækker vammel nutella lagkage. 
Læg mærke til, at den er på "Bamse-fadet" trods de 12 år - sådan lidt hyggeligt!

I går aftes kom jeg i tanke om, at jeg slet ikke havde noget nemt til håndsyning ved bordet, så jeg skar lige til lidt rød/hvide hexagoner syet på amerikansk. Dejligt, hurtigt og nemt at sidde med!
Der er altså noget med denne stof kombi som jeg rigtig godt kan lidt. Og så har jeg et pænt udvalg (små stykker), hvilket gør, at jeg kan mixe og matche på livet løs. Hvad der skal blive af dem - tja, aner det ikke...

Maria

3 kommentarer:

Gitte Møldrup sagde ...

Til lykke med hende, jeg har også en der er blevet tolv i år. I går snakkede vi om at om 6 år må hun køre bil, hun synes der er længe til.....men det er jo kun ½ delen af den tid jeg har haft hende og det er da ikke så længe siden hun kom til verden, husker tydeligt hvordan dagen var....det var inden jeg syede PW, så jeg startede ud med at klippe stof til en anorak til min forholdsvis nye kæreste dengang....ja ja han er jo far til hende men alligevel...nå pyt jeg ville jo bare ønske jer Til lykke, fødselsdage er så dejlige og fulde af minder

Kari sagde ...

Hjertelig tillykke med Julie. Det ser ud som om I rigtig har hygget jer.

Bedstes Patchwork sagde ...

Tillykke med Julie, det ser dejligt ud jeres morgenbord, med lutter gode sager.