lørdag den 27. februar 2010

"Lillesøster"

Det er så dejligt med min mor, at for hver gang jeg kommer med en eller anden hjemmelavet sag til hende, får hun en idé til/lyst til/behov for mindst én til!

Derfor denne "lillesøster" som lige kan indeholde næstspray, kleenex, gajol og tandstikker... Måske endda en læbestift også.


Tænkte, at sådan en kunne jeg jo hurtigt sy og gav mig så til at skære kvadrater på 1½"... så var det ligesom slut med det hurtige, men lækkert blev det!

Nu skal den så bare afleveres, hvis jeg altså sikke kommer til selv at putte noget i den forinden.

Mønsteret til denne "Bløde syboks" er fra Lise Bergene bog "Lapper stort og småt". Den kan ikke længere købes (jeg har i hvertfald ikke kunnet hitte den nogen steder på nettet eller hos forlaget), men det er 4 biblioteker i landet der har den.

Maria

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Du skal endelig ikke putte noget i den - det var jo lige den, jeg manglede!
Knus
Mor