torsdag den 4. februar 2010

Kreativ Blogger Award


Jeg har fået tildelt denne Award fra Hanne. Dejligt at vide, at du læser med her Hanne og at du kan lide, hvad du ser....

Reglerne er nemme:
Vis Award - tjek
Link til giver - tjek
Skrive 7 ting om mig selv: tjek
  1. Jeg er natteravn.
  2. Jeg går med bare tæer fra marts til oktober og med knæstrømper (gerne uld) resten af året.
  3. Jeg har aldrig cyklet uden lys på (når der skulle være det altså).
  4. Jeg har næsten altid min MP3 afspiller hængende om halsen med en god roman (ofte krimi) i.
  5. Jeg både snakker med og aer min symaskine
  6. Jeg er vild med (at købe) sy-gadgets/dimsedutter, men ikke altid lige god til at afprøve dem.
  7. Jeg elsker at shoppe stof på nettet
Så er det det med at give Awarden videre til 7 bloggere der inspirere mig... svært at vælge, for det er så mange...

Først giver jeg den tilbage til Hanne, for der er altid noget sjovt/spændende/vedkommende at finde der. Så giver jeg den videre til nogle sjove, kreative, opfindsomme quiltere: Anna, May Britt, LeKa, Annelise, Inge, ... ja, nu har jeg jo godt nok skrevet, at jeg er natteravn, men nu er ravnen faldet af pinden, så det må blive ved 6 -tjek (næsten i hvert fald).

Maria

1 kommentar:

Anna sagde ...

Hej, tack! Så kul! Kram!