søndag den 5. juli 2009

Tra tra tra og vinderen blev...

ja, det kan ses i næste indlæg...

Som lovet vil jeg vise, hvad det er jeg bruger min stiletto til - så her kommer en lille billedserie...







Efter en del træning lykkes det mig næsten altid, at få mine sømme til at ligge perfekt - uden knappenåle vel at mærke. Det er bare vigtigt først at flytte stilettoen når der er syet igennem "sømsamlingen". Den er også uundværlig til at få hjørner/spidser til at passe sammen hvor fingrene ikke kan komme til.
Den fod der ses på billederne er en 1/4" sømrumsfod, hvor jeg har fået filet et stykke ud i midten, så jeg kan komme til at følge sømmene med min stiletto hele vejen ind til nålen.

Skulle du få lyst til at give det et forsøg, kan en stiletto købes på Cotton Patch - den hedder her Clover Straight Tailor's Awl. Her kan også købes den bedste af de bedste opsprættere fra Clover i samme design.
Slut for nu...
Maria

Husk at du blot kan klikke på billedet, hvis du vil se det større.

5 kommentarer:

Anna sagde ...

Vilka fina vinster, grattis Helle!

Helle sagde ...

ihh tusind tak Maria :-) Hvor glad jeg blev for jeg har vundet *s* Har først se det nu da jeg har været på minferie..ihhh altså hvor skønt :-) Skal lige lande på fødderne i dag men nu vil jeg svæve hen over odense i en lykkerus *s*

Gitte J sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Anonym sagde ...

Hi therе! It appears as thоugh we bоth have a passіon for the sаme thing.
Yοur blоg, "Blogger: All Momas Quilt"
and minе are verу simіlаr. Haѵe уou
eνer thought abоut аuthoring a guest ωгite-up for a ѕimilar blοg?
It will ѕuгelу helρ gain eхpοѕure to yοur
wеbsite (my sitе rеcіеves a lot of visitorѕ).
If yоu might be inteгeѕted,
emаil mе at: rіtacervantes@yahoo.dе.
Thаnks

http://ѕpгouter.сοm/cctvsеcurityprοs
Also visit my web blog - Oklahoma City, OK roofing service

Anonym sagde ...

I have gone аheаd аnd аdԁeԁ а hyρeгlіnk bасκ
to yοur web раge from one
of mу clientеlе rеquеsting it.
Ӏ've used your web page URL: http://www.blogger.com/comment.g?blogID=5968736980347023123&postID=1156634194752255156 and blog title: Blogger: All Momas Quilt to make certain you get the correct anchor text. If you woud like to see where your link has been placed, please email me at: tiawillson@gmail.com. Thanks alot :)

https://www.zotero.org/cctvsecuritypros
Also see my site :: TENS units