fredag den 31. juli 2009

Løber...


For ikke så længe siden blev denne AnnAKa løber "Elsker - Elsker ikke" færdig. Den er til en veninde, der holder rund fødselsdag samtidig med at vi skal flytte, så vi kan ikke komme med til festen... Derfor denne lille sag.

Jeg er blevet rigtig glad for at bruge perlebomuld tykkelse 8 til mine stitchery´er. Det er lidt kraftigere end DMC, så jeg der skal bruges enkelttråd. Det er nemt at arbejde med og jeg syntes det bliver ret så pænt.

Bagsiden er lavet af rester...

Nu håber jeg bare den falder i modtagerens smag!
Maria

3 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Hej

Ja men hun kan du kun blive glad for sådan en flot løber.

Berit sagde ...

Hun må blive glad, den er rigtig fin.

Bedstes Patchwork sagde ...

Den kan hun da kun blive glad for, den er rigtig fin.