onsdag den 29. juli 2009

Rester, lager, scraps, stash ...

... livsnødvendighed - kald det hvad du vil! Jeg elsker mit stoflager både det organiserede og det absolut uorganiserede... Det vil sige, det stof der ligger her og der og alle vegne. Men jeg tror nu nok, at jeg er den eneste her i huset, det er vild med den form for altoverskyggende udflydende lager! Til gengæld er vi alle vilde med ting syet at rester - det er godt nok ikke af de samme grunde, men pyt med det!

For lang tid siden meldet jeg mig til Nothing but Scraps Flickr gruppen, men efter at have uploaded et enkelt billede kunne jeg bare ikke finde ud af det igen! Nu har jeg fundet ud af hvordan man gør, så der er lidt "arbejde" forude der!

I går faldt jeg over denne lille bamsequilt lavet af rester fra en drengequilt. Alle de små trekanter er afskæringer fra flying geese blokke og de er små. Men en lækkert lille quilt er det og både dreng og bamse elsker den!

Drengequilt - se mere her

Maria

1 kommentar:

Bedstes Patchwork sagde ...

Sikke et par fine tæpper du har fået lavet, jeg kan godt forstå Jakob blev glad, det er også helt vildt flot stoffet med alle dyrene...selv om du har travlt med at pakke, er du også stadig flittig med syningen, kan jeg se.
knus hanne