fredag den 6. februar 2009

Vinderne er! And the winners are!

Så blev det atter fredag og når der har været så stille her på min blog den sidste uge, så er det fordi jeg har været på kursus på Quiltegavlen siden i lørdags. Skønt bare at kunne sy, sy og sy! Billederne kommer i løbet af week-enden, når jeg er ved at have sovet ud. Søvn er ikke det jeg har fået mest af de sidste mange dage...

Men nu har jeg jo lige en lodtrækning at afslutte og vinderne er/The Winners are:
Marit Irene, Cattinka og Karen-Lise

Send mig Jeres snail-mail adresser på sy@momaquilt.com og jeg skal straks sende Jer en præmie.

This week I´ve been on a quilting retreat. You will find the pictures here sometime during the week-end. The winners of my giveaway is listed above. Sent my your snail-mail adress at sy@momaquilt.com and I´ll sent you your gift.

Maria

Ingen kommentarer: