onsdag den 11. februar 2009

Design-væg/Design-wall

Efter mit kursus kunne jeg tydeligt mærke, at nu skulle jeg altså have en deisgn-væg lige ved min symaskine. Men megen plads har jeg ikke og så er gode råd jo dyre... men det var løsningen nu ikke!Der skulle bare bruges: 2 MDF plader på 65 x 120 cm, 3 vippebeslag med skruer, en hæfteklammepistol, 2 basisplaid fra Jysk og to mænd(5 og 37 år) med en velvoksen værktøjskasse og så mine instrukser.
Her er så resultatet!!! Her er plads til et mindre projekt... og når der er brug for mere plads kan den yderste plade klappes op og der er 120 x 130 cm at arbejde på.


Det er også et vidunderligt legetøj for mine unger. Bare en bøtte med stofrester og de kan lege i flere timer. Her ses en drage der er ved at spise en mus med meget lange ben...

Now I finally have a design wall!! It is 25 x 47 inch large, which I know is not much, but I can open it and it turns out to be 50 x 47 inch. I only have a small ammount of space to work on, so this is the perfect solution. My dear husbond and son made it for me.
It also is a funny toys for my children. I just give them a bin with scraps and they can play for many hours. What You see here is a dragon eating a mice with very long legs.

Maria

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Vilken smart designvägg, en sån borde ju jag också ha! Tror du det går lika bra med två män i åldrarna 35 och 3 år? :o)

Maria Harrits sagde ...

Det er jeg sikker på at det gør!

ingedk sagde ...

Det er jo genialt fundet på,
god ide

AwtemNymf sagde ...

Hi Maria- I just got my Show Some Sewing Love package in the mail yesterday! THANK YOU SO MUCH! I love everything!!! This is my 1st mini quilt to own so this is special. And the fabric I like too :O) I am in love with everything. Thank you so much! I will treasure this for years to come and hand it on my wall in the entry way!
Thank you!!!
~A~