torsdag den 4. september 2008

Øv!

Tænk dig - idag har jeg fået en mail med besked om, at den FQ pakke jeg skulle bruge til "Nice people Nice things" er udsolgt! Så nu må jeg på nettet igen, igen... Måske jeg finder noget der passer mig endnu bedre???

Heldigvis har jeg masser andet at give mig til, som denne skønne BOM fra Butik Himmelblå


Det er en dejlig blanding af applikation, stitchery og syning over pap. Skønne blide farver, meget ulig mig, men dejligt er det! Jeg mangler kun tre blokke af den sidst udleverede pakke, så jeg er godt med! Næste pakke kommer om en lille uges tid, det bliver spændende at se, hvad den har at bringe.

Maria

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Maria, jeg fandt din blog via Pias. Sikke mange dejlige ting du har gang i!
Som designer af projektet glæder det mig at se billeder af "Dus med himlens fugle" og ikke mindst at læse, at du er begejstret for projektet :-)
Hilsen Helene Juul