mandag den 1. september 2008

Nu skal det være!

Hej Alle I skønne bloggere derude - nu vil jeg være med! Min blog vil komme til at være min sy-dagbog og du vil her kunne følge de syprojekter, jeg har gang i lige nu. Har du lyst til at se hvad jeg tidligere har syet, hvilket UFO´er jeg har liggende mv. så er det her: http://www.momaquilt.com/

Lige nu kæmper jeg med at få min blog til at se ud som jeg gerne vil, men jeg kan bare ikke få det til at virke. Ja, ved det godt, jeg er computerignorant, men alligevel. Hvor svært kan det være? Nå, men det er det altså! Så ingen fine sager i sidepanelet for jeg kan ikke finde ud af at lægge det ind... Kommer tid, kommer hjælp - håber jeg.


Maria

2 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Hej Maria.

Rigtig hjertelig tillykke med din nye blog, men pas på for det kan meget nemt blive en tidsrøver....
Rigtig god fornøjelse........¨
Hilsen Hanne
www.hanneshjemmeside.dk

Maria Harrits sagde ...

Oh ja Hanne. Men sjovt er det nu alligevel! Man skal bare ikke tænke på, hvad der kunne være syet på samme tid - eller hvor meget vasktøj jeg kunne have lagt sammen...