lørdag den 13. september 2008

En UFO kommer sjælden alene

Ja, nu er det jo UFO uge, så der er ligesom ingen vej udenom i dag! Mand, børn og mormor er kørt i Legoland, så jeg kan "lege" i hele huset. Jeg er ved at sætte kanter på en quilt til min mor og det er noget af en puslespil, for jeg vil lave 45 graders hjørner og stoffet skal matche på begge sider af sammensyningen... Det er ikke helt let, selv om jeg lægger quilten op som på billedet, så nu begynder jeg bare at sy og så bliver det spændende med det sidste hjørne!


Maria

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Du kunne jo eventuel kontakte en der ved noget om 45 graders hjørner og spejleffekt.

Maria Harrits sagde ...

Har helt styr på sagen. Ligger nu klar til quiltning, når jeg kommer så vidt!

Anonym sagde ...

Nu får jeg jo et håb om, at "mit" skønne tæpppe vil være klar til at bruge i denne vinter. Havde ellers tænkt, at måske i 2010, så.....
K.h. mor