onsdag den 10. september 2008

Lille Log Cabin


Her er den så; det første jeg har syet på min minimaskine. Tirsdag aften på den månedelige mødeaften hos Århus Quilterne, var der undervisning i hurtig Log Cabin strimmelteknik.
Jeg syede da mine 9 små blokke på Toyota´en og har så idag klaret resten på min sædvanlige maskine og i hånden.

Dugen (16 x 16") passer på en prik til et fint lille hvidt bor min mor har. Det er længe siden jeg lovede at sy en dug til det og nu er den her så! Alt stof taget fra mit mit lille lager - skønt!

Maria

"Lille Toyota" syede i øvrigt dejlig stabilt, med en skøn lille brummen!

2 kommentarer:

Lenesquilt sagde ...

Hej Maria

Hvor er den blevet flot.
Kh Lene

Anonym sagde ...

Hej Maria
Ja tak skal du have - dugen passer perfekt til mit lille bord, og farverne er lige som jeg kunne tænke mig dem. Kør endelig videre på Toyotaen.
Kærlig hilsen mor