mandag den 9. januar 2012

Skæreklar!

Nu er de 20 stoffer til Jakobs Bento Box fundet! Jeg skal til at skære en masse 6" kvadrater og en hulens masse strimler på 3".

Ang mønster så har jeg ikke noget. Men der ligger en rigtig fin tutorial her hos Nickels Pickles. Der er både tysk og engelsk forklaring og meget udførlige billeder. Bliv ikke forvirret over forskellen på mine mål og dem i tutorial'en - jeg vil have mine blokke lidt større.

Alt stoffet til fødselsdagsquilten er skåret og ligger klar til syning, men jeg er i "skære-humør", så jeg fortsætter med det lidt endnu.

Maria

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hej Maria
Super kønne stoffer
Glæder mig til at følge sønnens tæppe
Knus og go skæredag :0)

Frirummet/Birgit sagde ...

Sikke nogle skønne stoffer...
Glæder mig til at følge resten af arbejdet og de andre skønne ting du laver.

Birgit

Lise Halager sagde ...

Skønne farver... Og pøj pøj med skærearbejdet. Nogen gange er det ret hyggeligt bare at skære, og samle i bunker. Skøn måde at tømme hovedet for tanker :o)