mandag den 2. januar 2012

Færdig!!!

Forleden dag lagde jeg sidste hånd på de Hope BOM 2011blokke, jeg skulle sy til Helene. Nu kan hun hygge sig med sammensyningen... eller måske lokke sin søde mor til at tage del i den sag.


Jeg husker tydeligt min geniale idé, der gik ud på, at jeg syede mine egne blokke samtidig med Helenes - year right... det holdt så lige til februar. Så nu har jeg stort set en hel Hope BOM i hele stofstykker liggende i en kasse... Jeg har syet midterblokken og stjernerne og tror så lige jeg syr resten som stamp på maskine, så det kan blive til noget!!! Jeg har set quilten uden sidste række signaturblokke på og den er bare så smuk (trods reprostoffer!)

Idag står den på forberelse til "sofa-applikation" på min Some Kind of Wonderfull quilt (SKofW). Jeg har næsten decemberblokkene klar (mangler bare lidt stitchery og så at sy sagerne sammen), men for at råde lidt bod på forsinkelsen, gør jeg nu januars og februars applikations blokke klar. Det er sådan nogle skønne fårårs agtige stoffer - lige hvad jeg trænger til!


Tjek lige - jeg har frivilligt 5 forskellige brune stoffer i samme blok - men nu er det jo også chokolade!

Maria

1 kommentar:

Lis sagde ...

Godt nytår til dig..

Det er nogle flotte firkanter du har lavet. Så jeg tror det bliver et flot tæppe når det engang er syet sammen.

Kh. Lis