onsdag den 25. januar 2012

Kniv skarp eller halv sløv?

For nyligt købte jeg sådan en dims til at slibe mine skæreblade op igen. Hm... ved nu ikke rigtigt hvad jeg skal sige til sagen - knivskarpt blev det i hvert fald ikke!


Men hvad - det er jeg bestemt heller ikke. Hvis ikke halv-sløv så nærmere hel-sløv. Årets vinterinfluenza har i hvert fald indtaget mit hoved (og luftveje), så der bliver kun tænkt få og sløve tanker her!

Desværre kan jeg nok ikke give influenzaen skylden for min brøler fra i mandags... Den ene strimmel har jeg skåret for smal. Pille, pille op! Og for at det så ikke er løgn, kom jeg til at sy 3 sæt med 4 x 6 kvadrater - og ikke som meningen var 2 sæt med 6 x 6. Så pille lidt mere op... Måske der alligevel var lidt sløvhed undervejs allerede der?!

Maria

3 kommentarer:

Camilla sagde ...

Jeg håber du snart bliver lidt mere skarp ;-) Jeg har også sådan en sliber, og syntes heller ikke det bliver knivskarpt. Idéen var ellers helt fin.

Gitte Møldrup sagde ...

Håber da at du bliver mere frisk til fredag og resten af weekenden. Jeg har også skåret en strimmel for smal.....men lavet blok størrelsen om begyndte jeg nu ikke på :o)

Anonym sagde ...

Tag et stykke sølvfolie i køkkenskuffen. Fold det et par gange og læg det på skærepladen. Skær så frem og tilbage med kniven, så skal du bare se løjer.

Hilsen Britta