torsdag den 8. juli 2010

Stitchery demo.

På fredag viser jeg hos Helene Juul Design, hvordan man kan griber stitchery an. Materialer, opmærkning, de mest almindelige sting mv. Har du ikke prøvet før eller bare har lyst til at blive inspireret, så kom forbi mellem kl. 12 - 14.

Jeg har designet et lille sødt (og gratis) sommerstitchery og har lavet en lille meget anvendelig model, hvor det er bruge. Til denne hemmeligehed bliver det muligt at købe sykit.

Efterfølgende er der sommersycafé fra 14 - 17. Det koster 25 kr. at deltage (i caféen altså - demo er naturligvis graits) og det vil som vanligt blive serveret kaffe/the og lidt sødt til ganen.

Ses vi?
Maria

6 kommentarer:

Pia sagde ...

Vi ses i morgen.
Glæder mig til at se hvad du har fundet på :-)

Kari sagde ...

Hvad med os, der er på arbejde?

Anonym sagde ...

Og hvad med os der bor på Sjælland og på ingen måde lige kan svinge forbi hos Helene kl. 12. Øv siger jeg bare !!

/Anja

Karinas Blog sagde ...

Og hvad med os der har set det nye og bare er VIIIILDT forelsket i det ??......*S*

Gitte J sagde ...

Desværre, der sidder jeg til møde i Stockholm, med arbejde. Men håber i får en hyggelig dag.

Jette sagde ...

Ja det ville have været skønt lige at komme forbi. Desværre br jeg ikke lige i nærheden og skal have gæster denne lørdag. Øv øv.
Håber du måske på et tidspunkt vil vise det på din blog.
Venlig hilsen
Jette