fredag den 12. marts 2010

Endelig kom det!


Årets første nummer af Kludemagasinet! I dette nummer er der indstik om Dansk Patchwork Forenings træf, og det er jo altid spændende at se, om der er noget der kan friste mig.
Men faktisk var det mønsteret på mine sort/hvide dækkeservietter med applikerede blomster, jeg var mest spændt på at se! Ser det ordentligt ud? Er billeder/illustrationer sat rigtigt op? Er billederne fine? Og som altid bliver jeg glad, for det er jo professionelle folk der sætter bladet op og de har styr på det! Dejligt!


Dagen har også budt på en tur til Butik Himmelblå.


Stof til kanter og hemmeligheder på min Harmoni!

Lidt småting og 2 m thermolam, som jeg bruger i alle tasker, punge, sybokse, kurve mv. Det er lidt stift, giver et godt quiltet look og er super nemt at arbejde med.

Og så tre stykker balistof, så farverækken her kunne blive helt perfekt. Jeg havde allerede 12 stykker stof, jeg købt på udsalg hos Bøgelund Patchwork, sidste jeg var nede hos Karina.


Jeg har brugt det forreste  blomstrede stof og den skønne Valdani perlebomuld (kan næsten ikke ses) somudgangspunkt. Begge dele fra Helene Juul Design. Stof til stitcheryer er også købt, så nu mangler jeg kun... tid!

Maria

3 kommentarer:

Karinas Blog sagde ...

Waauuu..........hvor ser det bare godt ud....De sidste gør det perfekt :-)

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Dit mønster ser flot ud i Kludemagasinet :-). Og sikke smukke blå stoffer.
God weekend!

Bedstes Patchwork sagde ...

Ja, det ser flot ud, det var det første jeg kiggede efter, jeg havde jo hørt en lille fugle synge om at det skulle være der ;o)flotte stoffer du har købt.