søndag den 17. marts 2013

Wismar tur - retur!

Fra min seng??? Tja Gitte, du tager ikke helt fejl, da du spørger om jeg sidder under dynen i sidste indlæg... Det gør jeg ikke, men jeg sidder på min skønne 110 cm brede hotelseng (med manden min på sin 110 cm brede hotelseng ved min side) på 4 stjernet wellness hotel i Gägelow lige vest for Wismar i det gamle Østtyskland - og ser et sjovt tysk underholdnings program i tv. Vi har nemlig været på kæresteferie fra onsdag til lørdag!
Her det første billede jeg tog - af en ganske billøs tysk motorvej!!! Underligt syn! Der kommer flere (og nok også mere interessante) billeder en af dagene!

Maria

3 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Det lyder hyggeligt med en kæresteferie, jeg håber i rigtig har hygget jer.

Gitte Møldrup sagde ...

Heldige asen, jeg gad godt at skulle på kærestetur...

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Det lyder skønt, Maria. Har fluks gemt linket :-). Måske er gemalen også til at lokke indenfor en overskuelig fremtid.