torsdag den 28. marts 2013

Vidunder!

Nu kan måske fristen til at tænke, at jeg bliver belønnet for min kommende rosende omtalt at et nyt hjælpemiddel - men nej, jeg er bare så begejstret, at jeg er nød til at dele min oplevelse!

Billede lånt her - hvor der også er demo-video.

Det er simpelthen den mest geniale fnugrulle! Kan bruges igen og igen, skylles ren under vand og klistre bare så fantastisk godt, at alle tråd- og stof fnuller mv. frivilligt slipper deres tag i min trøje, sofa, quilt... og hopper over på rullen i stedet. Jeg har købt min i føtex for 3-4 uger siden (den var ikke i papkasse, men hang i hpbetal på en søjle) og kan kun sige: Prøv det!
Over and out fra reklamekanalen!
Maria

Glæder mig til at rulle over Hope, når den er færdigquiltet en af de førstkommende dage!



2 kommentarer:

Geta Grama sagde ...

Could we find this online, Maria ? As I have a cats, I use a tone of lint rollers.

Anne-Marie sagde ...

Ja, den er super god, jeg har en, med en tilhørende lille til rejsebrug. mit sæt er købt i Lidl for 3o kr.