tirsdag den 26. marts 2013

Quiltefremgang...

I går fik jeg endelig sat quiltenålen i vores Bedstes "Hope BOM" igen! Og ærligt - det var skønt... og også lidt risikabelt! Det var i hvert fald lidt før jeg fik fingrene i maskinen... igen!
 Men jeg kom alligevel hele vejen rundt x 3, så alle dele af den næstsidste omgang er nu færdigquiltet!
 Nu skal jeg i gang med nogle FJER! Et sagligt smil sidder påklæbet på mine læber bare ved tanken!
Når disse fjerblookke hele vejen rundt er quiltet, mangler jeg midten (har endnu ikke besluttet/fundet på hvad der skal quiltes der, altså bortset fra en afart af fjer?!), en spacer (smal kant) og så den fede brede fjer i yderste kant. Se der er da lykken at have til gode!

Maria

PS: Og så må jeg se mere på DJ, når quiltningen er færdig... hård aftale jeg har lavet med mig selv!

2 kommentarer:

Berit sagde ...

Det er hyggeligt at quilte, men et stort arbejde, pas nu på fingrene:-)
Det ser bare godt ud.

susanne paysen sagde ...

Det ser godt ud , og du har jo gang i 2 damer hi hi DJ og Mrs Billings god arbejde lyst med din symaskine :O)