fredag den 6. april 2012

Model-ler-voks!!!

Bunken af nye lækre modeller, der skal med Helene Juul Design til Nordisk Quilt Træf, vokser støt. Efter en rigtig laaaaang sytørke, er jeg endelig kommet til symaskinen igen! 


På en eller anden måde er det også dejlig nemt: Jeg skal ikke finde på noget, men "bare" følge et mønster 
og bruge det stof Helene (og jeg) har valgt til modellen. Men det betyder jo også, at der ikke er ret meget at vise frem, for det et jo tophemmeligt... Men sådan lige et par småbidder kan jeg nu alligevel godt afsløre...


Maria


2 kommentarer:

Kari sagde ...

Det er altid spændende når du har gang i hemmeligheder.

Helene Juul sagde ...

Ja, og du kan godt glæde dig Kari. Det er nogle rigtige søde projekter jeg har sat Maria igang med. I går kom hun med flere flotte modeller - og gik hjem med stof til 4 nye projekter. Og Maria er jo ikke den eneste, der er igang med at sy til Nordisk! Og det gode er jo i år, at alt det, der ikke når at blive færdig til træf, det kan komme med til Roskilde i august, så det bliver nok et produktivt forår på syværelserne rundt omkring.