fredag den 13. april 2012

Håber de luner!

For ikke så længe siden havde en kær veninde af mig fødselsdag og jeg havde "naturligvis" hjemmegjort en gave. Billede af den må vente, for jeg glemte at tage et... igen igen.  Oprindeligt havde været min tanke at strikke et par strømper til hende, men så blev jeg i tvivl om, om det egentlig var noget for hendes fødder. Nu gik det så hverken værre eller bedre end at hun sådan kom til at lufte, at hun elsker hjemmestrikkede strømper, så jeg gik straks hjem og fandt garn og pinde.


Det er næsten lykkedes mig at få striberne til at følges og det ser nu godt ud. Af en eller anden grund har jeg lukket tåen af fra oversiden på den ene sok og fra undersiden på den anden. Men hvis jeg ikke fortæller hende det, så opdager hun det nok ikke...

Maria

2 kommentarer:

Bedstes Patchwork sagde ...

Fine strømper du har strikket i dejlige farver.
god weekend

Helene Juul sagde ...

Modtageren er MERE END TILFREDS - og har taget dem i brug ;-)