torsdag den 22. september 2011

Den sidste... og de næste!


Det kan faktisk ske, at jeg kommer helt bag på mig selv... eller måske er det foran... Her er i hvert fald sidste måneds DU blok nr 4. Resten af pk. 2 kan ses her.

Og så har jeg allerede syet blokkene til DU pk3!!! Altså 3 er helt færdige og den sidste mangler lidt håndapplikation (alle dele er limet på plads), og det passer så godt til week-endens familie flimmer. Dejligt for een gang skyld at være i rigtig god tid!

Maria

Jeg kan se, at der er lidt forskellige meninger om stofferne i dette års DU. Personligt kan jeg rigtig godt lide dem. Kombinationen af 1930'er stoffer (som jeg er vild med og allerede har et pænt lager af) og så nogle moderne stofmønstrede og farverigt stoffer, syntes jeg er rigtig spændende at arbejde med. Hvordan resultatet bliver... tja, ikke til at vide. Men om ikke andet kan jeg supplere med nogle gode brede stolper i kraftig rød eller pink, for så forsvinder alt det andet. Nej pjat, jeg har helt andre planer, men dem holder jeg for mig selv og så er det jo i øvrigt ikke til at vide, hvad de næste 3 måneders pakker indeholder af udfordringer!

2 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Super lækker blok :-).
Tænkte på dig i aftes, da vi sad og smovsede i forfodskage (uden fod i).
God weekend.

Helene Juul sagde ...

God gået Maria .. imponerende at du allerede er klar til næste gang!